«Ξεχνούν» τη Λεβάντε!
Η ήττα με 3-0 από τη Λεβάντε δεν μπορεί να ξεχαστεί, πόσω μάλλον από τη στιγμή που ακολουθεί και η ρεβάνς που θα διεξαχθεί την ερχόμενη Πέμπτη στον Πειραιά. Οι «ερυθρόλευκοι» πραγματοποίησαν άσχημη εμφάνιση και σε συνδυασμό με τον ανεκδιήγητο Γκρέφε, υπέστησαν μια ήττα που δύσκολα θα... ανατραπεί.
Οι παίκτες του Θρύλου, πάντως, καλούνται να ξεχάσουν έστω και για μερικές ώρες τους Ισπανούς και να επικεντρωθούν στο ματς με τους Ακρίτες. Όσο δύσκολο και να είναι, αυτό θα πρέπει να κάνουν οι ποδοσφαιριστές, οι οποίοι οφείλουν να παρουσιάσουν ένα καλό πρόσωπο, το πρώτο με τον Μίτσελ Γκονζάλες στον πάγκο.
Γιατί η αλήθεια είναι πως με τον Ισπανό, δεν έχουν κάνει καλές εμφανίσεις. Βέβαια, δεν γίνεται να παρουσιαστεί διαφορετική η ομάδα αμέσως... Κάποιες διαφορές προς το καλύτερο έχουν εντοπιστεί, αλλά πλέον, οφείλουν να δείξουν καλό πρόσωπο και να πάρουν μια νίκη σε συνδυασμό με καλή απόδοση.
Με το που τελειώσει ο αγώνας, υπάρχει ο χρόνος να ενασχοληθούν με τη Λεβάντε.