Έτοιμοι για το θάυμα!
Το έναυσμα για την επική ανατροπή επί της Λεβάντε έδωσαν οι παίκτες του Ολυμπιακού στην τελευταία προπόνηση την Τετάρτη το πρωί στο Ρέντη. Οι «ερυθρόλευκοι» έλεγαν μεταξύ τους «πάμε για την ανατροπή για τον κόσμο μας που βρέθηκε στην Ισπανία την περασμένη εβδομάδα και τους πικράναμε, αλλά και για εμάς τους ίδιους».
Επίσης, ο Μίτσελ πιστεύει πολύ στην ανατροπή και «ντόπαρε» ψυχολογικά τους ποδοσφαιριστές τους. Οι νταμπλούχοι Ελλάδας είναι «φτιαγμένοι» για το αυριανό ματς κόντρα στην Λεβάντε κα θεωρούν ότι μπορούν να πάρουν την πρόκριση στους «16» του Europa League.
Ωστόσο, ποντάρουν πολλά και στους φιλάθλους που αναμένεται να δώσουν δυναμικό «παρών» αύριο στις εξέδρες του φαληρικού γηπέδου, ώστε να τους δώσουν την κατάλληλη ώθηση για να καταφέρουν κάτι αρκετά δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο…