Μαρτίνεθ και Μάρτινς μιλούν για το αυριανό παιχνίδι και για τον Ολυμπιακό!
Στη συνέντευξη τύπου για τον μεγάλο αυριανό αγώνα μεταξύ Λεβάντε και Ολυμπιακού, ο προπονητής της Ισπανικής ομάδας, Χουάν Ιγνάθιο Μαρτίνεθ μίλησε για το παιχνίδι, για το τι θα κινηγήσουν και για την ομάδα του Ολυμπιακού.
Συγκεκριμένα, ο Μαρτίνεθ είπε πως αυτός και οι παίκτες του θα ψάξουν την νίκη στην έδρα τους με τουλάχιστον 1 γκόλ διαφοράς, αλλά πρωτίστος θα κοιτάξουν να χαρούν και να διασκεδάσουν το παιχνίδι με μια καλή εμφάνιση εκ μέρους τους. Στη συνέχεια, μίλησε για τον προπονητή των Ερυθρολεύκων, Μίτσελ, λέγοντας πως είναι ένας πολύ καλός προπονητής, πως θα κάνει καλή πορεία στο λιμάνι και πως έχει την ικανότητα να μαθαίνει πολλά πάνω στο ποδόσφαιρο, τα οποία μπορεί να τα εφαρμόσει και στην πράξη. Επίσης, αναφέρθηκε και στην εμπειρία που κουβαλάει ο Ολυμπιακός στα Ευρωπαϊκά παιχνίδια του, διότι είναι μια ομάδα, όπου κάθε χρόνο παίζει στην μεγαλήτερη διασυλλογική διοργάνωση, το Champions League.
Την σκυτάλη στο τέλος πήρε και ο Ομπαφέμι Μάρτινς, λέγοντας πως θα είναι δύσκολα τα παιχνίδια με τους Πειραιώτες, ότι θα δώσει το 100%100 των δυνατοτήτων του και ότι τους ενδιαφέρει, σαν παίκτες, μόνο η νίκη.